وبلاگ شخصی جعفر لک زایی

اینجا مقالات و درس ها و تجربیات شخصیم رو باهاتون به اشتراک میگذارم

وبلاگ شخصی جعفر لک زایی

اینجا مقالات و درس ها و تجربیات شخصیم رو باهاتون به اشتراک میگذارم

کتابهایی که تصمیم گرفتم هر ماه بخونم شون

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۰۸ ب.ظ

رفتم سراغ کتابخونه م. شده پر از کتاب و مجله های جور واجور.البته موضوعات شون شبیه به هم هستند
کتاب هایی که چندین سال طول کشیده که اونها رو دور هم و توی اتاقم جمع کنم. هر کدوم رو توی زمان خاصی و حتی از مکان خاصی خریدم که یه جورایی برام مثه نشونه یا تکه ای از خاطرات زندگی که تا الان داشتم شده!
بعضی هاشون رو توی سفر خریدم ، بعضی هاشون رو توی سربازی ، بعضی هاشون رو هم بهم هدیه دادند و ...
جالب اینجاست که بعضی هاشون رو جلدشون رو میبینم و یاد محتوای توشون می افتم دلم میخواد همون لحظه تمام و کمال و همونجا بخونم اما کتاب هایی هم هستن که شاید یه جورایی حس پشیمونی بهم دست بده که چرا خریدم شون . بعضی هاشون هم مثه خاطره ی معمولی هستند و فقط چند صفحه شون رو ورق میزنم و به خودم میگم که یادش بخیر...همین

موضوعات مختلفی توی کتاب خونه م ازشون کتاب دارم اما یه سری کتاب هستند که دلم میخواد هر ماه و یا شاید هر هفته اون ها رو بخونم چون میبینم که مشکل یا ناراحتی که الان توی زندگیم دارم بخاطر این هست که حرف های اون کتاب رو یادم رفته بوده و باید دوباره بخونمش  چون اون کتاب خیلی مفید و کاربردیه و باید هر روز حتی بصورت تیتر وار اون ها رو مرور کنم
اینجا هم میخوام چند تا از اون کتاب هایی که واسم اینجوری هستند رو بهتون معرفی کنم:

 

1 . آخرین راز شاد زیستن
از اسم این کتاب شاید بتونید که یه چیزهایی رو حدس بزنید اما نه زیاد. این کتاب خیلی از سوالات زندگیم رو جواب داده و میده
هر چند وقت یکبار برمیگردم و میخونمش و یه جورایی روح خودم رو تازه میکنم
موضوعاتی که این کتاب در موردش صحبت کرده در مورد زندگی و مسائل اون هست و اینکه برای خوشبخت شدن و یه زندگی شاد داشتن چه کارهایی رو باید انجام بدیم و به چه سوالاتی پاسخ بدیم:
در مورد پول ؛ اینکه چه شغلی مناسب ماست و استرس های روزانه مون رو چجوری باهاش برخورد کنیم؛
روابط مون ، قوانین زندگی ، قانون جذب و خیلی از چیزهایی که باید بهش فکر کنید!
مطمئنم که بعد از خوندن این کتاب کلی گره ذهنی تون باز میشه و مثه من به آروم میشین

 

2. اثر مرکب
احتمال اینکه این کتاب رو خونده باشید و یا  اسمش رو شنیده باشید بالای 90 درصده! چون خیلی معروف شده و همچنین خیلی هم مفید و کاربردیه
یادم میاد که وقتی تازه این کتاب منتشر شده بود توی شهر مون این کتاب هنوز نیومده بود. با اینکه به چاپ سوم رسیده بود.
اون موقع من سرباز بودم و موقعی که میخواسم از مرخصی برگردم یه کوچولو تهران میموندم .
اونجا از روبه روی دانشگاه تهران این کتاب رو خریدم و توی محل خدمتم میخوندم (همه ی سرباز ها از اینکه این همه کتاب میخونم تعجب میکردند!!)
هر چقدر از این کتاب تعریف کنم کم گفتم
قوانین اصلی موفقیت توی این کتاب نوشته شده اون هم توسط کسی که با بزرگ ترین و موفق ترین آدم های روی کره ی زمین بارها مصاحبه کرده!! و سردبیر مجله ی موفقیت آمریکاست
از اون کتاب های جامع که شاید بعد از خوندن اون خیلی از کتاب های بعدش واسه تون تکراری بشه و تو ذهن تون تایید وتحسینش کنید

پس حتما و حتما این کتاب رو بخرید وتوی زندگی تون پیاده کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۷
جعفر لک زایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی